Reklamační řád
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914-1925, § 2099-2117 a § 2161-2174 zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku).
Adresa pro doručování
Kwasnicová Lucie, Dolní Domaslavice 74, 73938
Telefonní číslo +420 776 440 464
Kontaktní e-mail : dog-visual@dog-visual.com
1.Za jaké vady zboží odpovídáme ?
Prodávající odpovídá kupujícímu – spotřebiteli za to, že věc nemá vady. Berte na vědomí, že v případě, že vám bude zboží vyměněno či opraveno, na nové zboží, resp. vyměněné součástky a náhradní díly neběží nová záruční doba. Záruční doba se však v takovém případě prodlužuje o dobu, po kterou jste nemohli kvůli vadě zboží užívat, tj. zejména o dobu, po kterou je zboží v opravě. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady nebo nekompletnost nikoliv na běžné opotřebení.
2.Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit?
Záruka v délce trvání 2 let se nevztahuje na vady vzniklé během záruční doby v případě nesprávného používání, mechanického poškození či v důsledku běžného opotřebení. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. Práva z vadného plnění dále nenáleží pokud jste o vadě před převzetím věděli, vadu sami způsobili nesprávným nebo nešetrným zacházením, mechanickým poškozením nebo uplynula záruční doba. Za vadu zboží nelze považovat rozdílnost odstínů barev ve skutečnosti a na elektronických zobrazovacích zařízeních. Za vadu také nelze považovat změnu stavu výrobku, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného užívání nebo zásahu, nedostatečné nebo nevhodné údržby.
Práva z vadného plnění Vám dále nenáleží, pokud:
- jste o vadě před převzetím věci věděli,
- jste vadu sami způsobili
- nebo uplynula záruční doba.
- opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním,
- vady použité věci odpovídající míře používání nebo opotřebení, které zboží mělo v okamžiku, kdy jste jej převzali,
- věci prodávané za nižší cenu – pouze ve vztahu k vadě, pro kterou byla nižší cena sjednána.
3.Jaká práva z vadného plnění máte ?
Právo na výměnu zboží máte v případě, že zboží během záruční doby pozbyde některou z vlastností uvedených v článku 1 reklamačního řádu a není to vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Dále je li vada neodstranitelná nebo zboží nemůžete řádně používat pro opakovaný výskyt vady po opravě.
Výměnu zboží nemůžete požadovat v případě, že by výměna zboží byla neúměrná povaze vyskytnuté vady. V takovém případě máte právo na bezplatné odstranění vady. Právo na výměnu zboží Vám nenáleží ani v případech, kdy je vadná pouze část (součástka) zboží.
Požadovat výměnu zboží nelze u zboží použitého nebo prodávaného za nižší cenu. Namísto toho můžete požadovat přiměřenou slevu.
Právo na přiměřenou slevu z kupní ceny máte v případě, že
- nezvolíte právo na odstoupení od smlouvy, výměny vadného zboží nebo součásti zboží nebo opravu zboží.
- nejsme schopni zboží nebo jeho součást vyměnit, anebo opravit (například zboží se již nevyrábí) nebo produkt za nižší cenu nebo produkt použitý.
Právo na odstoupení od smlouvy máte v případě, že
- je vada neodstranitelná
- zboží nemůžete řádně používat pro opakovaný výskyt vady po opravě
- na zboží se vyskytne větší počet vad
- nejsme schopni zboží vyměnit, anebo opravit (například zboží se již nevyrábí) nebo
- není možné vyměnit vadné zboží nebo součást zboží za bezvadné.
Reklamaci je nutné uplatnit písemně přímo u dodavatele nebo ji zaslat dodavateli. Reklamace je řešena bez zbytečného odkladu nejpozději však do 30ti dnů.
Reklamační list k vytištění najdete zde